25 jan. 2012

ajdå

Glömde bort en dag igår, så det blir två i dag, ska kanske börja på ett videoinlägg med veckans klagomål också, för det är så svårt att skriva ner och formulera sig på rätt sätt.

Men aja, här är dagarna;

Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Sommaren, lätt, älskar att kunna vara ute och sola och få något som kan kallas för en bränna(okej, kan typ inte bli brun, men försöker iaf ;_;) Älskar värme osv, tror de flesta förstår varför jag älskar sommaren, jag menar lixom, kolla den här bilden, visst det var molnigt och så då, men det var ändå varmt, dumma snö och vinter som bara förstör :<



Dag16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Ärligt talat.. så har jag ingen aning, men typ.. en kille o sett hur de hade varit att va kille HAHAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar