19 jan. 2012

fattar inte? ;_;

Dom två sista dagarna har jag blivit så oerhört trött, brukar inte kunna somna innan tolv minst, men har gått och lagt mig vid tio och somnat direkt. Ändå är jag tröttare än när jag sover mindre, är sjukt förvirrad haha.

Har varit nära på att somna minst 2/3 lektioner´, vad hääänder?


Har inte haft någon ork till någonting, vill bara sova 24/7 typ, funderar på att gå och lägga mig vid typ.. nio eller något inatt och se om jag lyckas bli utvilad iaf, har gått upp vid halv 8 och fixat mig på en kvart, när jag tidigare behövde en halvtimme minst...


Aja, nog om min sömnlöshet, fattar att ni tycker det är tråkigt ;_;
Kollade ut genom fönstret igår och såg detta;
jävla efterbliven snö, vintern är ju över nu?
Sämsta kvaliten och allt, jag vet, men tog den genom fönstret när det var extremt mörkt med min mobilkamera, lagom lyckat haha :')

Okej, ser att klockan är mer än nio nu, men ... sover SNART, vill ni så kan ni ju ställa frågor i "frågelådan" till höger här-->


då blir jag såhär   glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar