15 dec. 2011

Listan- dag 1

Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 - Vad jag senast köpte
Dag 3 - Mina favoritskor
Dag 4 - 5 punkter som ni inte visste om mig
Dag 5 - Det här får mig att må bra
Dag 6 - Någon jag saknar
Dag 7 - Något som jag är beroende av
Dag 8 - Favoritplagg
Dag 9 - Ett foto jag är stolt över
Dag 10 - Det här åt jag idag
Dag 11 - bild på min handstil
Dag 12 - Senaste bok jag läste ut
Dag 13 - bloggar du läser
Dag 14 - Berätta om något som betyder mycker för dig
Dag 15 - Hur känner du dig idag?






Jag heter Johanna dårå, är 14 år och bor i södra småland. På fritiden är jag med Moa, sitter vid datorn, redigerar bilder eller så ritar jag(händer typ aldrig, men ändå) Jag gillar Ulrik Munther och har träffat honom en gång, i karlshamn. Hoppas på fler gånger men tills dess får jag sitta och längta tillbaka till den dagen. Aja, jag älskar "udda" stilar och även stilen scene, fast det är något som jag antagligen aldrig skulle passat i :c Mina stora inspirationskällor är AliciaLinn och Johanna. Jag älskar gamla barnprogram, skulle kunna sitta i flera timmar och kolla på typ pettson & findus, björnes magasin och trasdockorna.
Jag är nog den enda jag vet som bloggar som inte äger en riktig kamera? haha, that sucks. Nu kommer jag inte på mer, är det något mer ni vill veta får ni fråga ;p

Haha, jag suger på att berätta saker om mig själv, märks det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar