9 jan. 2012

Dag 1-Tio fakta om mig+en bild



10 fakta:
* Jag hatar när det är storm

* Min originalhårfärg är mellan/mörkbrun

* I typ 4-5:an hängde jag nästan bara med killar i skolan

* Jag älskar att sminka mig och kan sminka mig mitt i natten, när jag inte har något annat att göra

* Jag älskar att baka och laga mat och när jag var mindre bakade jag minst 5-6 ggr i veckan, därför fattar jag inte varför jag fick sämre betyg än typ alla andra i hemkunskap

* Jag är vänsterhänt

* Jag vill skaffa spiderbites

* Jag hatar när folk smaskar när dom äter

* Jag gillar inte att kolla på tv, blir uttråkad av det

* Jag älskar pizza

1 kommentar:

  1. Hello! :--) I've lost your e-mail address somewhere between the maaany comments so I'll just link the picture here !
    It's something very simple but I thought that's what you wanted~ I'd say some for example brown coloured eyeshadows on your lid, darker colour on the outer corner. And then liquid eyeliner or gel liner on top of that. As for lower lashline I wouldn't use too much dark because the shape of your eye, maybe just some brown kohl pencil. And then very natural lower lashes, mainly focusing the make up on the upper lashes and lid ! :3 For the inner corner I'd put maybe a creme colour, not exactly white because it's a bit too harsh for more casual make up. The brow and inner corner highlight could be couple of shades lighter than your own skin colour and maybe have a little bit of shimmer in them.

    I hope this helped even a little ! 8>
    --> http://img194.imageshack.us/img194/1019/kuva1ym.png

    SvaraRadera