17 jan. 2012

Nytt på bloggen!

För någon vecka sen hittade jag en funktion på bloggen som jag inte sett innan, tänkte skriva om det då men glömde bort det, haha *går och skäms i ett hörn*

Men aja, "den stora nyheten" är att jag kan svara på kommentarer direkt i kommentarsfältet, den har säkert funnits hur länge som helst, men jag har iallafall inte hittat den förren ... när jag hittade den...?(för det är inte logiskt eller så)

Men skulle undra över något eller bara vilja skriva något så kommer jag svara direkt i kommentarsfältet, svarar på alla kommentarer!


Dag 9 och dagens låt kommer snart upp och kanske kommer typ ett... veckans klagomål, om ni vill ha det så kan ni kommentera nedanför, vet ju inte vad ni vill se eller så, så om det är ngt annat ni vill se oftare kan ni skriva det också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar