15 jan. 2012

två dagar i ett!

Hann inte med att göra listan igår, hade fullt upp med att spela in svaren med moa(vilket slöseri med tid det var egentligen..) så det får bli både gårdagens och dagens sak från listan.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Killar med bra humor, som är schyssta och inte 'skäms' för att visa sig med en om man skulle bli tillsammans. Om han ser bra ut är det ju självklart ett plus ;)
och utseende på killar som jag faller för är typ.. ruffsigt hår, helst långa, men spelar inte så stor roll. vältränade/magrutor är ju inte helt fel heller,

7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


'köpt' en privatspelning med ulrik, köpt det jag behöver/vill ha(smink, kläder, nutellaaa och andra randomstuff som man behöver) sen hade jag antagligen sparat till jag hittat nått annat jag behöver.






hittade en gammal bild och redigerade lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar