1 feb. 2012

funderingar.. (alla som har blogg.se, hjälp mig tack!)

Åh, har tröttnat så grymt hårt på blogspot, designen ser förjävlig ut, man kan inte riktigt ändra som man vill och de är bara allmänt skit ;_; Funderar på att börja på blogg.se, men då måste jag lära mig html o sån skit, vilket jag antagligen inte lär hinna med, dessutom kan man ju inte bläddra tillbaka sida för sida heller, vilket är viktigt enligt mig. Tydligen så är det någon som redan har namnet 'jjohannaa' där också(den bloggen är skapad typ 2009 elr nått .......), så då måste jag skaffa nytt bloggnamn heeelt med -.- finns inte riktigt några intressanta blogg-sidor(heter de så`?) annars heller så väljer mellan blogg.se och blogspot.com

Så, ni som har blogg.se,
är det svårt med designen?
Har ni några tips om man är nybörjare på blogg.se?
Krånglar det mycket/är det svårt med inläggen?
Något annat man måste tänka på?

Och en fråga till alla,
har ni några förslag på vad min blogg skulle kunna heta då?

5 kommentarer:

  1. jag har bloggat på blogg.se i flera år och i början fick ja daamp som fan på design-mallarna , man fattade typ inget -.- men om man googlar lite så hittar man en massa sidor som har hjälpinlägg osv (designadinblogg.se är bäst)
    jag bytte ju blogg för att inläggen laggade asmycke o ibland publicerades dom aldrig o bloggarna kunde ligga nere vissa dagar men dom har typ fixat de nu trorjag :c

    SvaraRadera
  2. Under en period förut, så bloggade jag fram och tillbaka på olika sidor. Men jag hamnade alltid på blogg.se tillslut i alla fall.
    Jag har lärt mig allt via designadinblogg.se.
    Vill man så kan man!
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. det är inga problem med inlägg längre (det var lite förut som jag minns) och man kan ju annars ha gratis design från t ex http://designbloggar.com/ innan man har lärt sig hur man gör egna designer, jag har en design därifrån men jag har bara fixat lite eget också ;)
    jag rekommenderar att du har en annan blogg också som man kan fixa designen på så att man inte förstör den man har innan. :)

    SvaraRadera
  4. SV: Förstår det ;) Tack!

    Det är lätt med designerna på blogg.se, tycker jag. Finns jättebra sidor, t.ex. designadinblogg.se där man kan få hjälp med allt om designen!

    SvaraRadera