31 dec. 2011

detta inlägget tillägnar jag åt..


min bästa vän, Moa


Eftersom att inom 24 timmar så är det här året slut tänkte jag ägna det här inlägget åt den person jag lärt känna mest och fortast det här året.

Kommer fortfarande ihåg dagen vi "lärde känna varandra", haha hade so och satt i stenkällaren, blev inte mycket gjort den lektionen precis ;) kommer inte ihåg om det var samma dag men iaf, hade brännbollstunering i skolan och vi båda slutade spela för att vi "kände av vår gräsallergi asmkt" haha, det var första dagen du följde med mig hem iallafall. Redan då kände jag att vi skulle bli kanonbra vänner, första personen som jag nånsin känt så för. Hade/har verkligen allt gemensamt, tänker ju till och med så lika att svenskaläraren tror att vi skriver av varandra ;) Sommarlovet då vi planerade att vara tsm nästan hela tiden, gick ju kanon i början iaf. Detta sommarlovet ska bli ännu bättre, eller vad säger du? ;)
Har så många minnen med dig, särskilt dom gångerna vi sovit över, att vi alltid lyckas bli så övertrötta. Har så sjukt många internskämt med dig så jag knappt ens kommer ihåg alla, fattar inte hur vi lyckas komma på dom ens, och alla namnen åt alla människor vi känner.

kollade igenom min mobil på julafton och vet du vad jag upptäckte då? jag har fortfarande kvar första smset som du skickade till mig :)
Nu när vi knappt träffat varandra på jullovet inser jag hur mycket du faktiskt betyder för mig och jag vill aldrig nånsin förlora dig som vän <3 Saknar dig så sjukt mycket att jag nästan dör här :c

Fattar fortfarande inte hur två människor kan hitta varandra så snabbt, våra liv har varit typ såhär;
dagis-bästisar
förskolan/låg- och mellanstadiet- vet knappt vem den andra är
och nu i högstadiet är vi bättre vänner än nånsin, bara på en dag gick vi från främlingar t bästa vänner, helt sjukt.

Men vad säger du nu, ska vi satsa på att göra 2012 till ett ännu bättre år än 2011? ;)

1 kommentar:

  1. Booo <333 saknar dig nått enormt <3 du betyder minst lika mkt för mig som ja för dig:D vänner har aldrig varit min starka sida men DU kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3 vi som tyckte 2011 va bra...2012 kommer bli ännu bättre. Love u <3

    SvaraRadera