30 dec. 2011

taggad .. fast nej.

Nyår imorgon, ska ni göra något kul då?
Medan alla andra planerar att festa/vara med vänner tänkte jag sitta hemma helt forever alone och spela mw3.
Så extremt taggad, eller nej, vänta lite nu ..

aja, dagarna jag har varit borta har jag både hunnit vara sjuk och vara i ullared(lite halvt samtidigt också)
Har inte tagit några bilder på sakerna som blev inhandlade, ni får se ikväll om jag har tid/ork att ta kort.

(känns som att det här inlägget är lite rörigt men who cares?)
Har inte lyckats komma längre på designen heller, måste verkligen få tag på en riktig kamera så jag kan fixa bilderna någon gång, känns som att jag inte lär hinna med att fixa designen innan jullovet slutar annars :/ får be mamma om att låna hennes kamera. Annars är jag faktiskt väldigt nöjd med designen, om jag fixar bilderna idag kan ni förvänta er att designen är uppe i mitten/slutet av nästa vecka.

Tror det var det mesta för nu, mer uppdatering kommer kanske inatt :)

kom på en sak som har förändrats förresten ... jag har skaffat mustasch ! snyggt va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar