12 jan. 2012

dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

har så mycket att berätta om här, vet knappt var jag ska börja.... Kan väl säga ungefär hur jag planerat mitt liv(låter dumt men aja..)

mina "realistiska" mål/drömmar(som man skulle kunna uppnå xd)
  • När jag börjar gymnasiumet ska jag och moa flytta ihop i en lägenhet, i staden som vi väljer att plugga i.
  • jag och Moa är vänner hela livet ut.
  • Hitta en pojkvän..
  • att gifta mig och skaffa barn.
  • Ha ett bra jobb som jag tycker om(....)
  • träffa ulrik x antal gånger
  • sluta bita på naglarna och få långa vackra naglar ...
mina mindre realistiska drömmar/mål
  • bli ihop/gifta mig med ulrik(HAHAHHAHAHA ;_;)
  • bli känd
  • flytta ifrån sverige, till ett mycket varmare land
och mina drömmar är väl ungefär allt det ovanför xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar